.
יקרה !!! את עושה צעד ראשון לעבר השינוי ...

רוצה לקבל בהירות ולדעת מה קורה לילד שלך 

 בפנים באמת בלי פרשנויות !

הילד לא רגוע? מתוסכל? מתפרץ? מוסח ? 

מגלה קושי בקשב וריכוז?

קבלי תמונת מצב עדכנית של האזורים הסודיים במוח...

מה קורה אצלו במוח ועל איפה זה יושב-

באבחון מקצועי של 60 דקות

 המורה מתקשרת שוב , ומספרת שהילד מוסח ,מתקשה לגייס את עצמו ללמידה.

ואת כבר לא יודעת מי נגד מי

חושבת שאולי זה יושב על רגשי ,קשה לו לשלוט על ההתנהגות שלו.

אבל ,... מצד שני מה עם היכולות לימודיות  הקריאה ,החשבון ?

ואולי ,אולי זה בכלל  הקשב וריכוז שמושך שם בחוטים?

 

מרגישה הצפה , בלבול מה בדיוק עובר על הילד שלי ?

בינתים הילד מתוסכל מתחיל לאבד מוטבציה...

בואי נניח את האצבע על המקום המדויק נבין ממה הקושי נגרם 

כל טיפול שניתן אחרי כן יהיה הרבה יותר מדויק ואפקטיבי 

מזמינה אותך 

לפגישת אבחון- QEEG המשודרג

מיפוי תמונת הפעילות המוחית.

שימי לב !

האבחון הוא לא בשביל לשים סטיגמה להפך. האבחון יסייע לך להבין את הילד שלך

מה השורש והגורם לאתגר ,ואיך מקדמים אותו ועוזרים לו להגיע למקסימום היכולות שלו .

בטוחה שיש לו אין ספור יכולות וכישרונות שרוצות לעוף קדימה.

 

›שלב ראשון  

 נערוך הכרות עם הילד\ה ומשחק פתיחה לחימום האווירה

שלב שני

ביצוע האבחון 

  • נצבע אבחון ומיפוי דרך טכנולוגיה מקצועית מוכחת מדעית.

שלב שלישי

תוצאות האבחון 

  •  מיד לאחר האבחון תקבלו תמונת מצב עדכנית מה קורה בפעילות המוחית של הילד  והמצלה איך לפעול 

האבחון 

צילום הפעילות המוחית בדרך לא פולשנית וקבלת תמונה מבט מלמעלה מה קורה  בזמן אמת . 

בדיוק כמו בבדיקת חום  

נניח כפית על הראש של המאובחן

ועל גבי מסך המחשב- תוצג לנו הפעילות המוחית

מחקרים מראים שכל אזור בראש אחראי על מיומנות אחרת

כגון:

יכולות למידה- ההתגייסות ללמידה למידה רציפה יכולות פיקוס התעלמות ממסיחים    

יכולות הלימודית- השפה אנליזה ממתמטיקה

התארגנות, התנהלות  בקרה,קשב וריכוז , שינה, תקשורת ועוד ...

 

בבדיקה נמפה מספר אזורים כאשר כל  אזור נבדק באופן כמותי

כלומר, מה העוצמה של הפעילות המוחית באזור זה

נבחון בין השאר את היכלות למידה

האם הילד ממצה את הפוטנציאל שלו מבחינה לימודית ?

מה גורם לזה שלעיתים הוא לא מצליח להתגייס ללמידה רציפה, ומשתעמם מהר?

                                                  

איך הילד מתקשר מול האחים והחברים שלו?

 עד כמה התקשורת איתו ברורה ומצליח לבטא את עצמו בכיתה ,ומתקשר עם הצוות החינוכי?

 

עד כמה הוא מתמודד כאשר נתקל במשהו שמעצבן לו, האם התגובה תואמת את הסיטואציה ?

 

 מה קורה שהילד נכנס למיטה ומנסה שוב ושוב להרדם. אבל, מרגיש צורך לקום ולהסתובב בבית בחוסר נינחות .

_________________________________________________________________________

 התוצאות 

את מקבלת תמונה רחבה ומדיוקת על מגוון התנהלויות יום יומית המשפיעות על הילד ועל סביבתו

ולא רק ,

מעטפת מומחים 

יושבת ומנתחת את תוצאות האבחון באופן מקיף עם  דוקטור אסנת רובין -

למעלה מ 20 שנים עוסקת בתחומי הפסיכולוגיה והיעוץ החינוכי, גישור, ביו-נוירופידבק לשיפור תפקודים לימודיים, רגשיים וחברתיים

ובמידה הצורך בהתערבותו של  פסיכיאטר נוירולוג ישראל פרידמן

מומחה עולמי PHD בטיפול בקשיי קשב ובעיות למידה

 

לא עוזבת אותך בשלב של,  הנה הנתונים לפניך...

את מקבלת  תוצאות מסוכמות, הכוונה והמלצות מה נכון, ורצוי לעשות הלאה כדי שלילד שלך יהיה טוב !

התוצאות מעניקות לך -

 

הבנה           בהירות         מיקוד                         

 כשחני אמא של מוישי קבלה את תוצאות האבחון היא הסתכלה עלי ואמרה לי את משפט שעשה לי צמרוצרות 

פעם ראשונה בחיים שהרגשתי אמא שבאמת מבינה מה עובר על הילד שלה 

(חני י  אלעד)

 

הרגשת ההצפה של," מה בדיוק עובר על הילד שלי" ? "מה עוצר אותו  מלהתקדם".

מ ת   פ  ו   ג     ג     ת

פרוזקטור חזק ,שמכוון אותנו לאיפה להתקדם .נדלק  ...

 

ברגע שיודעים מה המקור והגורם לאתגר נוכל לדעת במה להתמקד

ולדייק את המענה הנכון עבור הילד שלך שיעלה בעזרת השם 

על דרך המלך ~~~

איך אומרים "ידיעת הבעיה היא כבר חצי תרופה"  לשם אנחנו מכוונים באבחון.

 

____________________________________________________ 

מי אני שאעשה אבחון לילד שלך ?

נעים מאד ! אילה פיילעט

גרה בירושלים  אמא לשני יהלומים יעל ורפאל :)

מאבחנת ומטפלת בתפקודים קוגנטיבים רגשיים וחברתיים בטכנולוגיית "נוירופידבק"

מטעם מכון high self בראשות ד"ר אסנת רובין

ומאמנת אישית -קאוצ'רית לילדים עם קשיי קשב וריכוז מטעם מרכז אלה ע"י ד"ר זיוה שגיא

מאמנת אישית קאוצ'רית מטעם לשכת המאמנים שעל ידי בית ספר מרכז אלון

 

ההחלטה להקים את השליחות שלי בגיל עשר

כשחזרתי הביתה ,שוב, בוכה בכי סוער...

מתסוכלת, מיואשת...

אחרי יום שאת רובו העברתי מחוץ לכיתה .

ואמא שלי הטובה מנסה לנחם ,לעודד. ולאט לאט מצליחה.

כשנרגעתי ,הסתכלתי עליה חזק ילדה קטנה ב10   וזעקתי!

אמא: "מה יהיה על כל הילדים

שחושבים שהם עצלנים, טיפשים, לא שווים ,שאין להם סיכוי.

שכל היום מחכים מחוץ לדלת של הכיתה העיקר שיהיה שקט מהם"

את יודעת מה :"אני יעזור לילדים שקשה להם לראות שאפשר...

כן ,זה יכול להיות אחרת, אפשר להשתנות להתקדם להבין את עצמינו טוב יותר" .

אני בטוחה שאת תגיעי לשם ,היא חייכה אלי:)

וזה לא נשאר בגדר חלום

החלום שלי כאן , בשבליך, בשביל הילד שלך.

מזמינה אותך להוביל אותו למקום חדש                                                                                                                 של קבלה, הבנה, התקדמות, חיזוק, וחיבור לעצמו!!! 

עברתי אבחון בסוד הקשב ואני רוצה לשתף אותך ...

אילה

בעלי ואני עוברים שוב ושוב על הדוח לא מבינים איך לא הגענו אליך לבדיקה לפני תקופה ארוכה עכשיו כשאנחנו יודעים שהקושי יושב על אתגר למידה שלו וגיוס של המח שלו לפעול אנחנו יודעים במה להמקד

ישלם השם שכרך ...

(משפחת כגן בני ברק) 

 

פגשנו את אילה לפגישת אבחון ראשוני והתרשמות הדדית.

מאוד מעניין להבין איך אפשר לפענח את הגלים במח בזמן חשיבה שטחית / עמוקה.

היה לנו מאוד רגוע, נעים וידידותי, ולאחר החוויה החיובית החלטנו ללכת על טיפול מלא שכולל 40 מפגשים ועוד 2 אבחונים.

הפגישה הראשונית עם אילה גרמה לנו להבין שאפשר לשחרר ולסמוך עליה להוביל.

השיתוף המלא בתוצאות והארת הפנים תמיד טובים על הלב.

(אמא של יהודה אלעד )

החוויה בזמן האבחון היתה מרתקת.

קיבלנו הסבר מקיף , מובן ומענין לגבי שיטת האבחון

והכל באוירה נעימה וחויתית.

התוצאות דייקו לי וחידדו לי דברים שהרבה זמן הרגשתי, 

 זה חיזק לי תחושות קיימות.

האבחון בכתב היה מקיף ומעיל 

תודה 

(אמא של ציפורה)

פעם ראשונה שעלה לי בראש שיתכן ויש כאן קושי רגשי שדורש מענה

היית עבורינו קרש הצלה 

תודה על ההכוונה ההקשבה מעריכים

(ההורים של ש. מייזלמן  בת 17 )

כתובת אימייל
שם
טלפון סלולארי
רציתי לשאול אותך ...:

ליצירת קשר- אילה פיילעט 

טלפון : 0527621261

כתובת אמייל 

sodhakeshev@gmail.com

קליניקה : גבעת שאול 26 -ירושלים

 

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.