.

   מצליחה לראות גם את הפְּניםאו רק את מה שעל הפָּנים?             

 בואי נציב מראה ונגלה את  סוד הקשב 

               ותשקפי לילד שלך ולך, את מי שהוא יכול להיות.           

ביננו, החלום הכי גדול שלנו ,זה להציב מראה מול הילד, שתראה לנו מה קורה שם בפנים, באמת. בלי פרשנויות. 

רוצה להבין עוד על השיטה ?

חשוב לך לקדם את הילד שלך ?

הירשמי עכשיו לקבל ניוזלייטר 

שיכניס אותך אל עולם חדש 

בקידום ילדי ADHD !

ותקבלי כלים איך לנהל את הפרעת הקשב

ולצמוח דווקא בזכותה...

מה אני עושה פה  ? 

בפגישה נעימה בקליניקה בירושלים תקבלו מענה אישי ,מנסיון אישי. מקיף, מקצועי  

בשיטה ממוקדת, חדשנית ופורצת דרך ...

סדרת אימונים המשלבת תרגילים לאימון מוחי יחד שיחות אימון אישי

 

נכיר את הפעילות המוחית הגורמות לתגובות ולהתנהלות היום יומיות - ונתרגל בעזרת משוב

להכיר אותה -לשלוט עליה ולווסת אותה

ממש כמו להציב מראה, ולראות מה קורה בפנים בזמן אמת  (בעזרת אימון מוחי)

נכיר את הכוחות הטמונים בילד\ה שלך נעצים אותם- ניתן להם מקום של כבוד !!

,נבין יחד איך האתגר מתבטא ונקבל כלים ממוקדים איך לשלוט עליו (בעזרת האימון אישי )

 

הילד שלך מצליח להתגבר על האתגרים והנפילות דווקא מתוך החוזקות והיכולות האדירים שיש בו!!!

ומרגיש תחושה של שליטה על ההתנהגות רגיעה ואהבה עצמית

ושלך אמא אהובה♥ - יודעת שאני מעניקה לו דרך סלולה ובטוחה -פתאום יש עם מי לדבר.קבלתי ילד ממוקד בטוח בעצמו מלאה באנרגיה שמכוונת לחיובי:)

הילד שלי בידים טובות !!!

  

עברתי סדרת אימונים  בסוד הקשב ואני חייב לשתף אותך ש...

מעט מים העדויות המרגשות  ממתאמנים שחוו את התהליך בקליניקה

כן, בפירוש!

אתמול היה ממש מרגש,

פעמיים ששמאול "התחיל" איתו ממש סתם, והוא התגבר, לא החזיר (אפילו שהיה מגיע לשמאול....!) ולא פרצה מריבה!!!

מרגישה שהוא מתאפס על עצמו מיד, עוצר ומתגבר.

 

נ. מכרמיאל  

 היכולת של טלי להתמודד עם הבלגן שהיא יוצרת השתפרה בצורה מדהימה. היום טלי משתלטת לבדה על חדר הפוך, ונהנית מאוד מהמצב המסודר.

ההישג הזה אומר המון על המצב הפנימי,

 

אמא של טלי-גבעת שאול 

 אני שוב חייבת לאמר לך שהשנוי שחל באמבריימי הוא עצום ואין מי שיכול להתעלם ממנו הוא גדל ובגר באופן שלא יאמן 

 

אברימי ר אופקים 

אין ספק שמנחם בנינו היקר מחכה מאד מחכה להגיע כל פעם למפגש וכבומן שחוזר כל פעם עם אנרגיה מלאות בשפע ורואים את השנוי הממש מדהים אצל מנחם

 

אבא של מנחם בן 9 -נווה יעקב

 

ב"ה מיכל מאד ממוקדת וחדורת מטרה

מקבלת פידבקים חיוביים

וגם הביטחון העצמי שלה  עלה משמעותי בעקבות הטיפול.

 

מ. נוימן רמות 

 לא מספיק לשים פלסטר...

באמת ? למה? מה רע?

כי יש בעיות שצריך לפתור. ואסור רק לכסות . 

הילד לא מצליח להתגבר על בעיית הקשב ופעלתנות יתר ?

צריך להגיע להבנה מהשורש למה זה קורה.

לא, זה לא בגלל שהילד לא בסדר ,עצלן, חוצפן או עושה מה בא לו...

וזה לא שאתם הורים לא סמכותיים מספיק, מקובעים, או אוהבים יותר מידי.

וזה גם לא שלא הגעתם עדיין לטיפול התרופתי המדויק שעליו לקבל 

דבר ראשון!

הילד בכלל לא יודע לזהות את המצב שבו הוא נכנס לחוסר ריכוז או וויסות

עד היום הוא לא הבין מה לא עובד נכון,

לא מודע לנפילות, לחוסר ריכוז רגעי שמתרחש אצלו במח, אפילו לא היה מודע לנפילות הקטנות

וברגע שהוא פיספס את הנפילה זהו

הריכוז התפזר, והיכולת לשלוט הת פ ו ג ג ה ואבדה.... 

סדרת האימונים בקליניקה תראה לילד שלך בע"ה את הנקודה בה הוא נופל

הוא ילמד להכיר ולזהות "מה לא עובד לי טוב", ואיך ניתן לשנות את זה.

עם הזמן המח ילמד לזהות את הנפילה ע"י משוב שהוא יקבל בכל פעם שמתרחשת נפילה. וילמד להחזיר את עצמו לתלם.

התהליך הוא פשוט וברור:

אבחון 

בודקים את מקור הקושי

בעזרת אבחון QEEG 

אבחון נוירופיזיולוגי 

הממפה את הפעילות המוחית 

 

איסוף מידע 

אוספים נתוניםבעזרת שאלון קצר וממוקד 

מהבית ומבית הספר

קבלת החלטה 

 מצליבים נתונים

וקובעים

תכנית אימון ממוקדת

ומדיוקת 

 

______________________________________________________________

אבחון + איסוף מידע+ טיפול מותאם ומדוייק = תוצאות מיטביות

______________________________________________________________

 

*עוד על האבחון בלחיצה כאן 

 

 

לאחר פיענוח תוצאות האבחון וקביעת פרטוקול אימוני מדיוק  מתחילים סדרת אימונים ממוקדת וחוייתית

← כוללת אימון מוחי לשליטה על גלי המוח בכל סיטואציה,

← וכן זמן שיחה אישי לשיפור ההתנהלות היום יומית הדימוי העצמי וצריבת חוויות חיוביות. 

"השילוב הייחודי של אימון המוח עם זמן השיחה, וכן היחס האישי המוקפד, מאפשר למתאמן להפיק את מקסימום התועלת באוירה חמה וערכית ולהגיע להישגים מעבר למה שחלם להגיע "

אימון מוחי 

מה זה בכלל ואיך זה עובד ?

 בטיפול פשוט ונעים, בקליניקה בירושלים

יושב המתאמן מול מסך ולומד לשלוט על פעילות גלי המוח שלו

.וכן כיצד לווסת את התנהגותו מתוך בחירה

גלי מוח-  איך אפשר לשלוט עליהם? ואיך זה משפיע על ההתנהגות? 

 גלי מוח מיוצרים בעקבות הפעילות החשמלית במוח

ופועלים ללא הפסקה. אורך, גובה וסוג הגלים הוא הגורם הישיר- לכל התגובות שלנו במהלך היומיום.

המתאמן מתחבר לתוכנת מחשב הקולטת את גלי מוחו.

 התוכנה מזהה את גובהם ומהירותם של הגלים ומתרגמת אותם לגרפים המוצגים ע"ג מסך המחשב .

לאחר שלב אבחון הגלים ע"י התוכנה, אנו במכון עורכים תשאול להורים ולצוות החינוכי, אוספים ומצליבים נתונים.

 בהתאם לתוצאות מותאם לילד טיפול אינטנסיבי מקיף ומקצועי בשיטת-

סוד הקשב

אימון מוחי משלוב שיחות אימון אישי

 

מעטפת מומחים !

המכון עובד בשיתוף עם ד"ר אסנת רובין מומחית מספר אחת בארץ לטיפול בנוירופידבק מוסמכת מטעם ה BCIA מחברת הספר הראשון בעברית נוירופידבק

למעלה מ 20 שנים עוסקת בתחומי הפסיכולוגיה והיעוץ החינוכי, גישור, ביו-נוירופידבק לשיפור תפקודים לימודיים, רגשיים וחברתייםחוקרת ומרצה חברה בצוות חשיבה לקידום תחום הנוירופדגוגיה במכללות מפתחת טכנולוגיות לפיתוח מיומנויות רגשיות-חברתיות ותוכנות עזר למטפל ולהורה

 

תחת פיקוחו של הפסיכיאטר נוירולוג ישראל פרידמן

מומחה עולמי PHD בטיפול בקשיי קשב ובעיות למידה

 _ _  _

אפשר קצת פירוט איך עוקבים אחר גלי המוח? ואיך ניתן לאמנם?

לאחר שלב הכרות והתאמה, נבצע אבחון נוירופיזיולוגי (QEEG) שתפקידו לזהות את גלי המוח. בכל אזור במוח ובכל זמן

פעילות צפוי שיופיע סוג גל מסויים.(באזור לימודי נצפה לפעילות מוחית ערה ודרוכה יותר. ואילו באזור רגשי נצפה לפעילות מוחית נינוחה ומתונה יותר )

התוכנה עוקבת אחר הגלים הפועלים והאם יש אזור במוח, בו קיימים גלים

שאינם תואמים את האזור, את הגירוי או את הפעילות.

גלים שאינם תואמים את הגירוי או את הסיטואציה יגרמו לילד להתנהג ולהגיב בצורה בלתי מותאמת למצבים שונים.

בנוסף לאבחון הנוירופיזיולוגי, נאסוף נתונים ע"י תשאול ההורים והצוות חינוכי. בהתאם למכלול הנתונים יותאם הטיפול המדוייק לתועלת הילד

 

מהלך האימון מוחי .

במהלך תוכנית האימון משמשת התוכנה לאימון המוח . המוח מקבל משוב לגלים הקיימים ולומד כיצד לשלוט על הגלים, וכיצד להגיב בצורה מותאמת ורצויה בכל התרחשות .

      (ממש כמו מראה לפעילות המוחית )

 

 

 בעזרת חיישנים המחוברים לראשו,  ממש כמו בבדיקת חום על ידי מד חום

יושב המתאמן וצופה בתכנה הדומה לסרט \משחק – חינוכיים,  

שנבנו  במיוחד לילדינו הטהורים. 

התוכנה עוקבת אחר פעילות מוחו של הילד/ה ושולחת לו משוב (פידבק )

בכל עת שמתרחשת פעילות, כאשר הפעילות רצויה, הפידבק שיתקבל יהיה חיובי (פרס)

וכאשר הפעילות אינה רצויה, יתקל הילד בבעיה שתדרוש התייחסות ותעצור את הפעילות .

מוחו של המתאמן מעבד ומנתח את המשוב שקיבל, ובעקבות זאת לומד להפחית או להעלות גלי מח בהתאם לפעילות ולמצב. כך נרכשת המיומנות להשתמש בפעילות של המח בצורה מושכלת ונכונה

 

כאשר המח פועל בצורה מיטבית, האדם רגוע, עירני ומפוקס

איך זה עובד בשטח?

בואי נרד לפרטי התהליך.. זה מרתק!

הפגישות מתחלקות לשנים בחלק הראשון מתבצע האימון אישי-מפורט בהמשך...

ובחלק השני אימון מוחי

המטרה באימון מוחי :  לאמן את המח להפחית תדירות של "ארועים "- מצבים מנטליים שאינם רצויים

ביחס למטרה שנקבעה.

  חשוב לציין שאין גלי מח" בלתי רצויים", אלא גלים שאנו מעוניינים לתת להם גמישות ולווסת אותם 

השלבים :

1 הנחת החיישנים על ראש הילד/ה

באזור הנבחר, בהתאם לקושי המנטלי הספציפי כל אזור בראש אחראי על פעילות מנטלית אחרת 

לדוגמא: צד שמאול אחרי על התפקודים הלימודיים וצד ימין על הרגשי תקשורתי .

. החיישנים מזהים ומודדים את הגלים מתחת לפני הקרקפת.

2 בחירת העוצמה  המתאימה -איזה גל?

הגלים מסומנים בעזרת אותיות יווניות: אַלְפָא/ בֶּטָא/ טֵטָא- האם נגביר את העוצמה או נפחית אותה? לדוגמא: אם הילד דרוך מאד לאמן אותו להעלות   גל "אַלְפָה" =רוגע

אך אם הילד מפוזר-מוסח לאמן אותו להעלות  גל בֶּטָא= דריכות 

 

3 לאחר חיבור החיישנים ניתן לראות על צג המחשב את פעילות גלי המח

מראה מסך בעת האימון:

בחירת סרט או משחק - במהלך האימון הילד צופה בסרט \משחק חינוכיים שסוננו בקפידה 

ובכל פעם שהמח סוטה אף לאלפית השנייה מן הנדרש ממנו {תלוי במטרת האימון} - 

המשחק/ סרט, ייעצר או יתקטן/ יהפוך למטושטש.   

 זאת אומרת שהילד מקבל (פידבק ) משוב של:

פרס ועונש- 

ממש כמו מראה- הילד רואה כביכול את המח מתי הוא רגוע \אסוף \ממוקד . מתי הוא , לא.

"הנה עכשיו הצלחת ,ועכשיו לא"...- במהלך האימונים המח שואף ומתאמץ להשיג את הפרס את התוצאה הרצויה,

וכך לומד ומתרגל פעילות נכונה. הטכנולוגיה היא שמתערבת במה שמתרחש במסך ללא לחיצה על המקש או שימוש בעכבר

אלא בכח המח.

 

מה זאת אומרת בכח המח -בא נבין.

משחק פוקמן ,מכירה  ? בטח... משחק ילדות שלנו !:)

הדמות מתקדמת במובך במטרה לסיים את בליעת כל הכדורים בזמן הקצר ביותר מבלי שדמות אחרת תתפוס אותה.

 

במשחק פוקמן הדמות תתקדם במבוך לא ע"י לחיצה במקשים אלא בכל פעם שהילד מייצר דפוס גלי מח רצוי

 ככל שהילד אסוף \רגוע יותר, המשחק הדמות תמשיך במבוך ולא תתפס

או שהסרט יראה בצורה ברורה ולא יהפוך למטושטש 

ראו תמונות מצורפות (דוגמאות של משחקים ).

 

דוגמאות >

אימון אישי 

                                                           (קאוצינג)

אצלנו ב "סוד הקשב" לא מצמידים אלקטרודות והולכים לישון.

אנו מנהלים מעקב צמוד אחר הפעילות, ומשלבים אימון אישי הנותן לילד\ה זמן שיחה להכרת היכולות ושיפור הדמוי העצמי. 

 השילוב ייחודי של אימון המוח עם זמן השיחה, וכן היחס האישי המוקפד, מאפשר לילד\ה להפיק את מקסימום התועלת באוירה חמה וערכית ולהגיע להישגים מעבר למה שחלם להגיע.

אימון מוחי מווסת את הפעילות המוחית ומלמד את המתאמן להפעיל את המח באופנים שעד כה התקשה. ובכך ולרכוש כלי חדש איך להפעיל את המח בצורה מווסת ונבונה -

(כלומר ,עובד על קצב הפעילות )

האימון אישי תהליך ליווי המעניק לילד\ה אסטרטגיות ,כלים והעצמה איך להתמודד עם השלכות ההפרעה -כמו התארגנות בוקר \ערב הכנת ש.ב  הבנת הקושי ,ירידת הדמוי עצמי הכרת הרגשות והפרשנות שלהן כישורים חברתיים  ועוד ...

(כלומר ,עובד על התוכן (רגש).)

במהלך זמן השיחה המותאמת בכל גיל לצרכי הילד \נערה\מתבגרת 

לומדים להכיר את הכוחות העצומים שיש בכל אחד  

ויחד במסע משותף צועדים אל עבר מטרה צעד צעד   לעבר השגתה 

המתאמן לומד להכיר את התכונות החזקות שבו ולהביא אותם לידי ביטוי והכרה 

כלים ואסטרטגיות להתמודדות בהתאמה לצרכי המתאמן \ת שימוש בכלים מעולם ה NLP ו CBT 

מי אני ומה אני עושה פה?

נעים להכיר! 

אילה פיילעט, 

גרה בירושלים אמא לשלושה  יהלומים יעל ורפאל ודוד :)

 

מאבחנת ומטפלת בתפקודים קוגנטיבים רגשיים וחברתיים בטכנולוגיית "נוירופידבק" 

מטעם מכון high self בראשות ד"ר אסנת רובין

ומאמנת אישית -קאוצ'רית לילדים עם קשיי קשב וריכוז מטעם מרכז אלה ע"י ד"ר זיוה שגיא

 כנכדה לסבא נוירולוג בכיר בארצות הברית נחשפתי כבר מגיל צעיר למונחים הקשורים במח

תמיד התענינתי, חקרתי ושאלתי על היצירה המופלאה ושמה מח האדם

החלום שלי היה לעשות עם זה משהו שיועיל לאנושות.

 

האני מאמין שלי כיום הוא ש"בכל קושי יש הזדמנות " (אלברט איינשטין )

והשליחות שלי בחיים היא לעזור ולקדם ילדים עם קשיי קשב וריכוז,

לאפשר להם להגיע לתפקוד מיטבי ולממש את מקסימום היכולת.

 ויש להם יכולת גבוהה מהממוצע בדרך כלל...:)

 

בדיוק למען המטרה והשליחות הזו הקמתי את מכון "סוד הקשב",

כדי לעזור לילד\ה שלך-המתמודד עם קושי של קשב וריכוז/ היפראקטיביות/ אימפולסיביות וכדו'

החווה קושי בהתנהלות היום יומית בין בבית הספר ובין בבית .

אם את מחפשת פתרון אחר ואמיתי ולא,אינך ! רוצה לתת תרופה

אם את מחפשת מקום שיכיל ויתמוך ,ויצעד אתכם יד ביד

שבאמת יבין את הילד שלך

 

הגעת למקום הנכון !

____________________________________________________

משך האימון:

60 דקות- 20 דקות אימון אישי 40 דקות אימון מוחי (בממוצע)

 

למי זה מתאים: בסוד הקשב האימון מתבצע לילדים ונערות

בנים -בגלאי 6- 9, בנות מגיל 6 -18

מוכשרים מלאים בקסם אישי ואנרגיה וכישורים אין סופיים ...!!!

אך לעיתים מרגישים קושי בהתנהלות היום יומית ורוצים למגר את הקושי ללמוד להניח אותו בקופסא ולהוציא החוצה את היכולות הרבות...

בין אם הם מאובחנים כילדים הסובלים מבעיות קשב וריכוז ובין אם לא אובחנו

___________________________________________________

 

פותרים מהשורש.⇐

לא מוותרים על ערכים.

כי כאן בעזרת ד' קיים פתרון אמיתי מהשורש

היעיל לטווח הקרוב והרחוק

ומותאם בדיוק לערכים שלך,

כאם אוהבת

וכשומרת תורה ומצוות.

מה זה אומר?

ולמה דווקא אצלנו

פשוט וקל: אצלנו המכון אינו מותאם לציבור החרדי, כי אם מנוהל בהנהלה חרדית.!

למה זה משמעותי?

בדיוק מהסיבה שבגללה התעכב הנוירופידבק לחדור לציבור שלנו...

עד כה היתה הטכנולוגיה נפוצה יותר בצבור הכללי. רק בשנים האחרונות צבר הנוירופידבק תאוצה בצבור החרדי. מדוע?

מאחר והתהליך כולל צפיה בתכנים חינוכיים, הורים רבים חששו לשלוח את ילדם, ובצדק..

אצלנו, לעומת זאת, במכון "סוד הקשב" יש לכם הזדמנות לקבל את מקסימום האיכות, בלי לוותר על הערכים החשובים לכם.

אצלנו במכון, כל התכנים עברו סינון ובקרה ע"י רבנים ואנשי חינוך יר"ש. ולפיכך אתם יכולים להיות רגועים שהילד בידיים טובות מכל הבחינות..

 

איך אני יודעת את כל זה?

מסיטים מסך...

זה הזמן שלי לגלות לך, מתוך נסיון החיים האישי   שלי:

הפרעת קשב היא אכן קושי בהתנהלות היום יומית של הילד,

אך כשלומדים לנצח את הפרעת קשב ולהפוך אותה למתנה נהנים מהיתרונות שהיא נושאת בחובה .

 

הגעת עד לפה-

מסכמת לך בקצרה ...

 

מהותו של האימון מוחי הוא לאמן את המח לשינוי  הפעילות המוחית הקיימת ע"י תהליך למידה של משוב על הפעילות המוחית  

אימון לשריר? התעמלות? לא רק ברגליים.

כשם שאימון פיזיותרפיה מגמיש את יכולת התנועה של האדם,

כך באימון מוחי המתאמן מגמיש את השרירים המנטליים שלו ומלמד אותם לפעול בצורה הנכונה.

המתאמן לומד להפעיל את המח באופנים שעד כה הוא

התקשה לפעול בהם.

.המח לומד דרך חדשה ויעילה יותר,

ובעקבותיה ממשיך ועושה שימוש בדרך זו .

לאחר שהמוח למד להתנהל ביעילות ולהתאים את גלי המוח הנכונים,

אין הוא זקוק לדרכים הבלתי יעילות. השנוי נשאר לתמיד!!

 

"השילוב הייחודי של אימון המוח עם זמן השיחה, וכן היחס האישי המוקפד, מאפשר למתאמן להפיק את מקסימום התועלת באוירה חמה וערכית ולהגיע להישגים מעבר למה שחלם להגיע "

_ _ _

 

את בטח רוצה את כל הטוב הזה עבורו !

 

אמא, בואי תעזרי לילד שלך לשנות את איכות החיים שלו – בוודאות . 

המלצת הנוירולוג פסיכיאטר ד"ר ארווינג פרידמן

 

המצלת הנוירולוג

המלצת ד"ר יעקב סלוצקין רופא משפחה בכיר במאוחדת

 

אולי רצית לשאול ?

האם נוירופידבק מתאים לכולם ?

בוודאי -כל אדם יכול להפיק תועלת מאימון נוריפידבק

לנוירופידבק יש שתי מטרות אימוניות:

1 לשפר תפקודים משובשים -הטיפול יעיל במקרים של בעיות נוירולוגיות הקשורות לפעילות המוחית כמו הפרעת קשב ,לקות למידה ועוד

2 להגיע לתפקוד שיא -שיפור הביצועים אצל אנשים שאינם סובלים מהפרעה כלשהי אלא מעוניינים להגיע למקסימום מיצוי היכולת. כמו מוזיקאיים, רופאים, מתכנתים, מהנדסים ועוד. 

מה הן תופעות הלוואי האפשריות של הנירופידבק ?

בשונה משימוש בתרופות,הגורמות לתפועות לוואי 

אימון נוירופידבק אינו גורם לתופעות לוואי שליליות. תופעות הלוואי הן רק חיוביות:)

האם אימון נוירופידבק מוריד את הצורך בתרופות ?

כן. במקרים רבים הנוירופידבק מהווה תחליף לטיפול התרופתי ומונע את הצורך לזכור לקחת כדורים כל יום. ולכל הפחות הנירופידבק מאפשר להקטין באופן משמעותי את המינון הנצרך.

מה הן תוצאות אימון נוירופידבק?

ילדים שהתאמנו בנוירו פידבק במכון סוד הקשב דיווחו בהתאם למטרת האימון על שיפורים בבית ספר ובבית.הופחתו סימפטומים של פיזור הדעת ,היפראקטיביות,אימפולסיביות, בתפקודים קוגניטיביים, תחושת ערך עצמי ועוד. ילדים חוו שינוי חיובי במצבי רוח,תחושה גבוהה של וויסות עצמי ושליטה על הגוף, על המחשבות ועל הרגשות.

ויש מחקרים ראשונים שמראים על העלאה של 10 נקודות במבחן IQ בעקבות סדרת אימוני נוריופידבק

מה הם אחוזי ההצלחה של אימון בנוירופידבק?

כ 85% הצלחה בטיפול בהפרעות קשב וריכוז עם סיום הטיפול ואחוז דומה בבדיקות לאחר מספר שנים. ידוע כי אחוזי ההצלחה בעקבות טיפול תרופתי מגיעים לשיעור נמוך מ 70% ואין כמעט הצלחה לאחר סיום נטילת התרופה.

איך יודעים שהטיפול הצליח ?

אימון נוירופידבק הוא כמו חדר כושר למח . עם התקדמות המפגשים מתחילים לראות הקלה בסימפטומים עליהם התלונן הילד \ההורה וככל שהטיפול נמשך השיפור הופך לברור ומשמעותי יותר. בסיום הטיפול מבצעים אבחון נוסף ובו נראה את השינוי בפעילות גלי המוח.זמן ההשפעה בתחילת התהליך הוא יום ואם הזמן ההשפעת האימון נשארת לטוחים ארוכים יותר

איך אדע שתוצאות האימון יישארו לטווח הרחוק?

שאלה מצויינת!

כמו כל רכישת מיומנות אחרת – למידת שפה חדשה\למידת כלי נגינה חדש

למידה שצורכת הטמעה המח – האדם חוזר ומשנן

המח נדרש ללימוד אינטנסיבי ועקבי לאורך תקופה ממושכת כדי שהחומר יתקבע במח- כפי אנחנו מבצעים בסוד הקשב 

ולאחר מכן המידע החדש נהייה חלק מהמח - המח הפנים את השנוי בפעילות, כביכול נוצרה רשת חזקה של נוירונים שאינה יכולה להיפרם

השנוי נשאר לתמיד!!!

ממחקרים רבים שנערכו ברחבי העולם עולה כי במקרים של הפרעת קשב נצפה שהתוצאות נשמרות גם לאחר עשר שנים מסיום הטיפול.

במהלך הטיפול אנחנו מבצעים משימות שקשורות ליום יום:–כמו לשמוע הרצאה או לבצע תרגילים בחשבון, תוך כדי משוב על הפעילות המוחית. וכך אנחנו גורמים לטיפול להתקבע יותר במח.

האם החיישן משדר משהו למח ?

לא. החישנים אינם מעבירים שום פעילות אל הראש, אלא מודדים את הפעילות המוחית בדומה למכשיר לחץ דם או מכשיר למדידת חום.

מתי מסתיים הטיפול?

טיפול מסתיים כאשר המטופל מרגיש שיפור משמעותי בסימפטומים מהם סובל בתחילת התהליך. במרבית המקרים חשים שיפור בסמפטומים לאחר 15-20 מפגשים וככל שנמשכים המפגשים השיפור גדל. חשוב ! כדי שאימון יישאר לטווח הרחוק מבצעים סדרה של 40-60 מפגשים.

מספר המפגשים הסופי הינו פונקציה של הבעיה ממנה סובל המטופל.

באימון נוירופידבק -במכון "סוד הקשב", אנו שואפים להגיע למספר טיפולים קטן ככל האפשר עם תוצאה מוצלחת ככל האפשר אשר תישאר בעזרת ד' לאורך זמן.

מה ההבדל בין ביופידבק לנוירופידבק

ביופידבק מבוסס על נתינת משוב על פעילות גופנית לצורך למידת התנהגות חדשה כמו דופק, לחץ דם הזעת יתר ועוד, ומצריך למידה מודעת של המטופל. לעומת זאת נוירו-פידבק גם הוא מבוסס על מתן משוב, אך המשוב ניתן על פעילות המוח ללא קשר לשיתוף הפעולה מצד המטופל.

מה המתאמנים שלי חושבים ?
מה יש לך לספר לאחר האימון במכון סוד הקשב

בטח את מסוקרנת לשמוע חוויות  ממי שכבר עבר את התהליך, אה? 

 אילה היקרה !

אין לנו מילים על כל מה שעשית לבת שלנו

קודם נתחיל עם היחס החום והאכפתיות והרצון לעזור

על האוירה הכיפית הבת שלי כל כך רצתה ללכת היה לה כיף לבוא לכזו מאמנת.

התהליך היה מקצועי ועקבי .

אנו רוצים להודות לך הילד שלנו הגיע עם פחדים ולחץ לפני מבחנים

ואנחנו רואים אותה עכשיו ממש בלי פחד רגועה ומפוקסת לפני מבחן והכל בזכותך !

בזכות המסירות והרצון לעזור

שתמיד תהיי שליחה טובה

משפחת ל בית וגן

באתי עם בני לאילה אחרי התרוצצות של כמה שנים מטיפול לטיפול וממטפל למטפל ולא קיבלנו מענה מספק.

כבר כשנכנסתי לדלת ידעתי שכאן זה יהיה שונה!

אילה קיבלה אותנו בחיוך גדול ואיזה אנרגיות!

מיד ראיתי שהיא מבינה את הבן שלי, הבינה מה צריך, הבינה מה לומר, וכמובן הטיפול עצמו, נעשה בצורה כל-כך מקצועית.

רואים שמדובר באחת שמבינה בתחום, שאוהבת את מה שהיא עושה ומקצוענית ברמה הכי גבוהה שראיתי.

הבן שלי  הגיב לטיפולים,בצורה נפלאה  תוך מספר שבועות ראיתי את השינוי שחל בבני, פשוט נולד לי בן מחדש! הבן שלי לא מפסיק לשאול מתי עוד פעם הולכים לאילה, זה פשוט מביא אותי לדמעות אפילו עכשיו כשאני כותבת את זה.תודה אילה!!

(תוכלי לפרסם אם תרצי)

אמא של מוטי:

 מ. נוימן -רמות:

בעקבות הטיפול בניורופידבק

ש. לומדת היטב ,אכפתית ללימודים

ונהייתה הרבה יותר מאורגנת ומסודרת

א"א בכלל להכיר את חדרה

מאורגנת גם בסדר יום קמה מוקדם לתוכנית למודית

מאד ממוקדת וחדורת מטרה

מקבלת פידבקים חיוביים

וגם הביטחון העצמי שלה עלה בעקבות הטיפול.

אילה יקרה, שלום!

 אני רוצה לשתף אותך במה שאני מרגישה על התהליך שהבת שלי  עוברת.

טלי עוצמתית יותר מהרגיל, היא גם רגשית וסוערת.

כששמעתי עלייך ועל הטיפול שלך, חשבתי שאולי זה מה שטלי צריכה. הכרתי אותך ואת כישורי התקשורת וההתקשרות המיוחדים שלך עוד מקודם, והרגשתי שטלי תוכל למצוא בך משהי המבינה לנפשה בעז"ה. יצאנו לדרך, כשהפגישות שלכן מתחלקות תמיד לשיחות ולאחר מכן לאימון בנוירופידבק.

 הקושי הבולט של טלי בארגון – היא היתה גורמת לבלגן עצום סביבה כל הזמן, אף פעם לא החזירה שום דבר למקום, והיתה נתקפת חוסר אונים מול בלגן שהיא יצרה. 

משקל היתר של טלי, שנבע מאכילה מוגזמת שחששתי שהיא רגשית, אבל אחרי האבחון אמרת לי, שהוא יותר נובע מפיזור פנימי מאשר מחסכים רגשיים.

 טלי התחברה אלייך מיד. למרות שחששתי שבתבונתה הרבה היא תדחה כל ניסיון לעזרה 'מקצועית' כי מי רוצה לחשוב שהוא 'בעייתי', וכבר נתקלתי בדחיית עזרה מצד ילדים חכמים בעבר, טלי פשוט אהבה את הכנות והישירות שלך, דיברתן הרבה בפגישה הראשונה ואת רכשת את אמונה באופן מיידי. נהיה לה כיף ללכת אליך, והכיף הזה ממשיך עד היום דרך ימי חמסין וימי סערה חורפית.

דיברתן על ההתמודדויות של טלי והיא הודתה באוזנייך על הקשיים ולא ניסתה להסתיר אותם, שזה הישג גדול לדעתי בייחוד כשמדובר בילדה עם הרבה כבוד עצמי שלא תיחשף סתם כך ליד כל אחד.

הצבתן יעדים, והתחלתן באימון.

תוך זמן קצר ביותר, שבועיים או שלושה בסך הכל, היכולת של טלי להתמודד עם הבלגן שהיא יוצרת השתפרה בצורה מדהימה. היום טלי משתלטת לבדה על חדר הפוך, ונהנית מאוד מהמצב המסודר. 

ההישג הזה אומר המון על המצב הפנימי, 

האכילה שלה התמתנה, ובאופן מיידי היא הפסיקה לעלות במשקל. 

  אחיותיה הנשואות של טלי, נתנו לי משוב חיובי לגביה לאורך התקופה שוב ושוב. הן אמרו שמרגישים שטלי משתנה. היא התבגרה והיא יותר מיושבת ונינוחה. ורואים שהיא יותר בטוב עם עצמה. 

 לסיכום, אילה יקרה.

האימון עוד נמשך. בזמן כתיבת המכתב הזה אנחנו אוחזות בערך בשני שליש של דרך. השינויים גדולים וניכרים לעין ומשמחים אותנו מאוד. האימון בנויורופידבק מחולל בעז"ה שינויים אמיתיים, מרגיע אי שקט, משפר יכולות בצורה ניכרת, ובשילוב עם הקשר האישי איתך, והאימון שהיא נותנת בך, התוצאה מאוד משמחת.

 אם טלי תרגיש צורך לדבר עם מישהי קרובה ומבינה גם אחרי שהאימון יסתיים – יש לה כתובת בעז"ה.

 נהיה בקשר, ואשמח לכתוב לך גם בסוף האימון,

 אימא של טלי

...

סוד הקשב

לקח חלק מפעיות של כנס להקשיב לקשב 2021

הקבה נותן לנו נסיונות וזה לא תמיד קל 

אך,

הוא נותן לנו גם כלים כדי להתגבר .

תני לו את האופציה לראות שהוא יכול אחרת 

כי אפשר אחרת !

אמא !

רוצה לדעת מה מקור הקושי ולטפל בו מהשורש  אחת ולתמיד 

לחצי כאן ותכניס לקבל תוכן מרתק ויישומי איך להבין ולנהל את ההפרעה 

איך צומחים בזכות ולא בגלל הפרעת הקשב !!! 

יחד נוביל אותו להצלחה.

מספר תווים נותרים: 255 מתוך 255

 

לקבלת ניוזלטר מרתק בנושא -

דרכי התמודדות מול ה ADHD

כלים  ואסטרטגיות יישומיות 

ובעיקר ,על- איך הופכים את הקושי לסיפור הצלחה.

לחצו כאן

להורדת מדריך ממוקד ומעשי 6 דרכים איך לגרום לילד להקשיב לך כבר בפעם הראשונה !

 מכון -סוד הקשב 

© כל ההזכויות שמורות 2024

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.